Discussion about this post

User's avatar
Cobie Beudeker's avatar

Wat ontzettend tries, verdrietig, hartverscheurend. En dan te bedenken dat in Amerika in 2021 al bekend was hoe schadelijk deze prikken waren. Ik zie het nog steeds al ‘moord met voorbedachte rade’; iets anders kan ik er niet van maken. Overigens zie ik op alle fronten een intense haat naar ‘de gewone mensen’. We worden kaal geplukt, onze kinderen kunnen niet meer met goed fatsoen een huis kopen of huren. We krijgen een vreemde ‘religie’ opgedrongen; dat je van geslacht kunt wisselen, moeten we vooral normaal vinden, dat gelukszoekers zielig zijn en alle ruimte moeten krijgen…. Mijns inziens allemaal uitingen van een intense haat naar mensen die wel het systeem moeten blijven betalen. Maar…er moeten vooral veel mensen dood, maar voor het zover is, moeten ‘we’ eerst de staatskas en de farmaceutische industrie spekken. Te walgelijk voor woorden. Dank voor het delen, Robin!

Sophie van Baarsen's avatar

dr. Ute Krüger ging over naar preventieve geneeskunde, zouden veel meer artsen moeten doen.

Voorkomen is beter dan genezen. Heel veel vaccins zijn niet nodig met een sterk immuunsysteem.

De covid-19 vaccinatie heeft veel ellende veroorzaakt, want ook gezonde mensen, met een goed immuunsysteem, gingen problemen krijgen. En toch zijn er weer mensen die zich laten prikken. Er is veel geld mee gemoeid, dat is de ellende en daarom zal het blijven doorgaan. Maar wie beter weet, zal eerst nadenken voor hij wat gaat en laat doen.

9 more comments...

No posts

Ready for more?