Discussion about this post

User's avatar
inge's avatar

Nou,berg je dan maar want de opper leugenaar Bill Gates heeft aangekondigd dat ze mRna voor nog véél meer ziektes waarvoor nog géén medicijn is willen inzetten. Zag zijn dollaroogjes al glimmen bij de aankondiging. Big pharma heeft geen baat bij gezonde mensen,levert niets op.

Als er één voor dat tribunaal moet staan is dat deze man die de wereld heeft misleid, is het deze man. Hij staat voor mij op 1 met stip.

Bert van Baar's avatar

Zullen we die “gevestigde orde” die je in dit stuk noemt vanaf vandaag de “Gevestigde Wanorde” gaan noemen? Dat dekt de lading van die groep stukken beter ….

Heeft die groep de laatste twintig jaar ooit wel iets goed gedaan vraag ik me nu af! Waarom laten steeds meer mensen de medische professie meer en meer links liggen?

10 more comments...

No posts

Ready for more?