Discussion about this post

User's avatar
Bert van Baar's avatar

Maar mensen: met zink valleen geen miljarden te verdienen! Wellicht het model van een pharmaceutische vorm van fascisme …..

Sophie van Baarsen's avatar

Hetzelfde geldt voor vitamine D. Vrouwen met borstkanker hebben vaak een hele lage status van vitamine D, zijn bang voor de zon en nemen geen vitamine D suppletie.

Groenten en fruit bevatten lang niet meer zoveel vitaminen en mineralen als vroeger. De grond raakt volledig uitgeput door de vele kunstmatige bemestingen, met het gevolg: minder vitaminen en mineralen in de grond. Suppletie is dan aanbevolen. Bij biologisch voedsel is dat beter. Hier wordt geen kunstmatige bemestingen gedaan, waardoor meer vitaminen en mineralen in de grond en in het voedsel. Maar ook bij biologisch voedsel is suppletie een aanrader voor een gezond leven.

No posts

Ready for more?