Discussion about this post

User's avatar
Marco's avatar

Meineed is niet fraai maar wat mij betreft nog de minste zorg. De gehele enquête lijkt volgens de berichtgeving vooral, zo niet enkel, gericht op het feit of er voldoende maatregelen zijn getroffen en zo ja, vroeg genoeg. Ik ben bang dat er niet of nauwelijks gekeken zal gaan worden naar de proportionaliteit van de maatregelen en de zeer kwalijke gevolgen daarvan. Want weer lees ik alleen maar over hoeveel levens wel niet “gered” hadden kunnen worden. M.i. is de gehele enquête een rad voor de ogen van de bevolking. Maar ach, het gros laat het zich graag voor de ogen draaien…

Infopinie's avatar

hi Robin, zie ook deze. Er is nog wel meer uit te halen, zie https://virusvaria.nl/pec-bruno-bruins-en-marion-koopmans/

9 more comments...

No posts

Ready for more?