Discussion about this post

User's avatar
Jeroen Van Gent's avatar

Het is niet zo heel ingewikkeld. Slik geen onnodige pillen en eet gezond. Zoals in: verse producten. Melk, vlees, eieren, echte boter, olie, groenten en kruiden en fruit. Samen met zonlicht en beweging krijgt je lichaam alles wat het nodig heeft.

Kom van je luie reet en ga eens echt koken doet je heel wat meer dan pillen slikken en angstporno consumeren.

Bedenk wel dat de media en de pharmacie samen werken en jou gedwee willen uitmelken. Gezonde, zelfstandige kritisch denkende mensen kun je moeilijk blijven bedriegen.

Sophie van Baarsen's avatar

Geweldig dat deze arts tot inkeer is gekomen. Statines zijn niet nodig als je suppletie gebruikt, biologisch gezond eet en dagelijks een half uurtje beweegt. Iemand in mijn familie gebruikte statines: ik had gelezen dat na het gebruik van 6 jaar statines, problemen kunnen ontstaan in het lichaam. Hij is gestopt met statines en overgegaan op suppletie, vooral Q 10. Dat is nu 20 jaar geleden, de bewuste persoon is nog steeds supergezond, doet van alles, is in de 90 en gebruikt geen medicijnen, wel suppletie. Je lichaam heeft cholesterol nodig: zo wordt o.a. vitamine D, door zonlicht, aangemaakt in de huid door cholesterol. Zonder cholesterol geen vitamine D, een vitamine dat ongelooflijk noodzakelijk is voor een goed gezondheid en waarvan de helft van de mensen een tekort aan heeft?

Het is jammer dat dokters zo weinig weten over suppletie, dat veel veiliger werkt dan een medicijn.

5 more comments...

No posts

Ready for more?