Discussion about this post

User's avatar
Rein Sybesma's avatar

Terugdenkend aan de avond van de moord: het was toen al duidelijk dat de gevestigde orde hierachter zat, dat was in de maanden ervoor al gebleken. Zij die aan de macht waren deden niets anders dan wat er rond de moord op JFK gebeurde. Het schip was al schoongemaakt, de dader al geselecteerd, en de procedure vastgelegd.

De schijnheiligheid van lieden als Melkert en Dijkstal was stuitend, waar achter de schermen Wim Kok en Zalm regisseerden….

Duidelijk is: de waarheid mag verzwegen worden. Datzelfde gaan we weer meemaken met de coronacommissie. De poppetjes zullen doen alsof, en de èchte vragen gaan niet gesteld worden.

Gladde Hugo en Mark komen er mee weg.

ES's avatar

Pim, nog regelmatig hoor ik de echo van jouw uitspraken.

Jouw recht door zee zijn , jouw vele weten. Nooit zal ik het hele gebeuren vergeten, mijn eerste weken op het Mediapark veranderden in een wereld waarin er een enorme angst zich in mij nestelde.

Het ‘normaal’ met elkaar spreken was voorbij. Jij bent uit het leven van zovelen gerukt. Wijs als jij je uitsprak, voor iedereen te begrijpen en geen moeilijk te begrijpen uitspraken met een enorme omweg slechts te begrijpen. Ík keek tegen je op, doe ik nog steeds, wat heb jij mij veel geleerd in de korte tijd dat wij van gedachten wisselden.

Nog steeds Pim, bij ieder bericht of citaat over/van jou, beleef ik die dag opnieuw.

Ben toen een totaal andere richting ingeslagen waarbij ik bij jouw grote liefde Jan, tijdens mijn studie, stage liep.

Hij wilde, tot jouw verdriet, de politiek niet in. Pim, je wordt gemist man. At your service.

16 more comments...

No posts

Ready for more?