Discussion about this post

User's avatar
Sophie van Baarsen's avatar

De autoriteiten waren bang voor zijn kennis. Reinier Fuellmich had nog nooit een rechtzaak verloren en was goed in zijn onderzoek. Als hij vrij komt wil hij doorgaan om alles openbaar te maken, dat zou geweldig zijn. Dat alles boven water komt, vrezen de elite.

Het is vreselijk dat ze een onschuldig iemand zo maar kunnen oppakken en vastzetten. Bang dat ze zijn. Dat noemen ze: vrijheid van meningsuiting, een recht dat is vast gelegd in de grondwet.

inge's avatar

Dat de duitse politiek hier nog steeds mee doorgaat bewijst het gelijk van Reiner Fuellmich. Dat de duitse ambassadeur hem smeert vóór het overhandigen van de petitie is veel zeggend. Al die politici hebben boter op hun hoofd, alleen al het feit dat zij het vaccin niet kregen( ondanks de fake prikfilmpjes) zegt mij al genoeg. Het gaat zoals gewoonlijk om geld. De burger heeft het nakijken. 🤮🤮🤮

7 more comments...

No posts

Ready for more?