Discussion about this post

User's avatar
Sophie van Baarsen's avatar

Het asielbeleid is een hoop narigheid voor iedereen. De oorzaak is de moord van Muammar Gaddafi, Saddam Hoesein die de mensen tegen hielden in hun land, was het begin. Alles volgens het plan van de Elite. Telefoontjes en koffer staat klaar bij binnenkomst. Soros de filantroop. Het is de omgedraaide wereld: wij moeten ons aanpassen, onze tradities verdwijnen, en het onderwijs wordt steeds meer en meer linkser. Langzaam en zeker worden onze plaatsen ingenomen: in gemeenten en ook in de Kamer. Een strenger asielbeleid wordt niet uitgevoerd. EU de grote doordouwer, waar gaat het naar toe? Over hoeveel jaar is Nederland een moslimland?

geraldlindner@cc-studio.nl's avatar

Het meest effectieve beleid tegen de asielinstroom is actief verzet van Europa tegen de forever-war-industrie van de VS. Maar zolang ons Europese politieke banencarrousel direct afhangt van goedkeuringstempel van de VS (vetted by the Trilateral Committee, etc., kijk naar de Nederlandse lijst van who's who), zal de toestroom gewoon blijven vloeien.

Daar ligt de werkelijke kiem van "ons" probleem. De arme asielzoeker kan daar bitter weinig aan doen. Wij wel.

5 more comments...

No posts

Ready for more?