Discussion about this post

User's avatar
Will Slijkhuis's avatar

Genaamd Farce Majeure, één grote verrotte kliek incompetente "vriendjes", er zal niemand verantwoording afleggen, niemand het boetekleed aantrekken, niet berispt worden, niemand uit zijn/haar functie worden ontheven, het uiteindelijke verslag een zwaarlijvig rapport met hoe het een volgend keer anders moet. Op naar de volgende klucht.

Friso's avatar

Het is toch, net als het hele democratische toneelstukje met verkiezingen die, wat de uitslag ook is, niets veranderen, een grote poppenkast met louter B-acteurs die niets anders willen/moeten dan niemand verantwoordelijk laten zijn.

15 more comments...

No posts

Ready for more?