Discussion about this post

User's avatar
Jeroen.'s avatar

Ik zou het liever zo zeggen, Nederland is een van de koplopers, beste jongetje van de klas, hardste strebertje, van de bestuurlijke elite die een nieuwe communistische/totalitaire (digitale) wereldorde nastreeft. Via de SDG's van de VN. Via de elite "praatclubs" zoals WEF en Bilderberg. De coronaperiode is zonder meer staatsterreur en crimineel te noemen. "Moet van Europa"? Hebben Nederlandse elitebestuurders vaak zelf bekokstoofd. De notoire politieke oplichter Rutte is een levend voorbeeld hiervan. Jetten - tenminste, de VVD66 propagandamachine achter Jetten - zet dit door.

De onvolprezen Marie-Louise Genet heeft vele corona procedures gevoerd en meegemaakt dat de rechterlijke macht totaal partijdig en vooringenomen is in de coronahoax. De media hebben er geen aandacht aan besteed natuurlijk.

Leon Kozar's avatar

Waarom verbaasd mij de opmerking “Nederland is het meest criminele land ter wereld” en de inhoud van het verhaal mij niet ?

Alleen zou ik het willen nuanceren naar : “ Nederland is net zo crimineel en corrupt als de eerste de beste bananen republiek” en dan beledig ik de bananen republiek. Ik voel mij anno nu een vreemde ongenode autochtoon in mijn eigen land !

9 more comments...

No posts

Ready for more?