11 Comments
User's avatar
Sophie van Baarsen's avatar

Een bijzonder goed onderzoek van Dr. Paul Marik. Ivermectine kan veel betekenen voor veel ziekten, maar het doet me deugd dat curcumine van kurkuma als 4de uit de bus kwam. Ter preventie neem ik altijd ook cumapose als voedingssupplement, kurkuma verpakt in lecithine waardoor een nog veel betere opname.

Jammer dat doktoren altijd het protocol willen / moeten volgen van de farmaceutische industrie: eerst chemo, dan opereren en vervolgens een portie bestralingen, terwijl het veel eenvoudiger kan. Ik mag het niet zeggen, maar elke ziekte en ook kanker is business voor hen.

Paul's avatar

Ook interessant Dr. John Campbell en Peter A. McCullough over Ivermectine i.c.m. Mebendazol en Fenbendazol.

Sjeu's avatar
Jun 12Edited

Voor wie zich verder wil informeren over de kanttekeningen bij het gebruik van Ivermectine is dit artikel zeer interessant. Over oa. de mogelijke schade in vruchtbaarheid, over de opvallende interactie met verschillende gezonde voedingsmiddelen en de risico's van een dageljkse dosering. https://substack.com/home/post/p-192289427

Toevallig ken ik een (inmiddels gepensioneerd) wetenschapper en laborant die tot een paar jaar geleden Ivermectine maakte en zij zou het zelf voor geen geld innemen. Zelf zou ik het ook niet nemen maar het gelinkte artikel is zeer informatief en belicht vele nuances.

mary-lou's avatar

al bij de openingszin "AI-modellen doorzochten....." gaan mijn nekharen overeind: hoe objectief is de informatie die ons via Ai bereikt? "miljoenen studies", uiteraard, en kwantiteit wint. maar hoe zit het met de kwaliteit van al die 'studies'? doet me denken aan Popper's falsificatieprincipe, met die éne zwarte zwaan (die de bewering dat all zwanen wit zijn onderuit haalde). kortom, eerst maar 's op zoek naar studies waaruit blijkt dat IVM niet kankerremmend zou zijn.

Sjeu's avatar

Helemaal eens, bedankt voor de aanvulling!

Bert van Baar's avatar

Mijnbtante van bijna 90 genas binnen drie wrken van lipkanker door stiekem ivermectinezalf te smeren die haar dochter via via van een dierenarts kocht. Niks gezegd tegen de behandelende artsen: "Zij stonden voor een raadsel"!

Sjeu's avatar
Jun 13Edited

Wat fijn voor uw tante en jullie familie. Het sluit aan bij het verhaal in het artikel wat ik linkte, waarin oa. gezegd wordt dat het belangrijk is om het slechts 2 x kort toe te passen voor optimale werking. De 1e week om de parasieten te doden en de 2e week om eventuele eitjes ook om te leggen en de cyclus te doorbreken.

Frank Klaver's avatar

!!!!!.....Een zeer gevaarlijk artikel..!!!!!

Er wordt namelijk geen rekening gehouden met het feit dat ivermectine GÉÉN ivermectine meer is..!!!

Ivermectine per 20/10/2021

Cath Linden, [31 aug, 2021 om 13:53]

😅

🆘Dit bericht is om iedereen te attenderen op het nieuws dat Ivermectine per 20 oktober 2021 is goedgekeurd voor het publiek. Veel mensen zijn er blij mee..... Lees de tekst in dit bericht aandachtig en stel jezelf de vraag op het einde ...

Na alles wat we weten over BIG PHARMA,

✅dat ze ons helemaal niet gezond wilden maken,

✅dat zij deelnemen aan de totale controle die wereldwijd plaatsvindt,

✅we weten wie verantwoordelijk is voor Big Pharma,

✅we weten dat ze veel geld verdienen aan zieke burgers in de wereld

(we weten dat ze onbetrouwbaar zijn)

✅we weten dat Big Pharma draait om geld verdienen... enz....

Deze zelfde Big Pharma heeft miljarden dollars gestoken in de productie van een nieuw ivermectine. (lees het artikel onderaan dit bericht)

En nu gaat Big Pharma deze ivermectine leveren als alternatief voor de "C19 injecties".....

️‼️VRAAG JEZELF:

VERTROUWT U ECHT OP DE IVERMECTINE DIE BIG PHARMA IS GEPRODUCEERD EN DIE ZE BINNENKORT VOOR HET PUBLIEK BESCHIKBAAR ZAL WORDEN NA 17 MAANDEN DAT ARTSEN HET NIET DOOR ARTSEN LEVEN OM LEVENS TE REDDEN? WILT U HUN IVERMECTINE PILL NEMEN?

De nieuwe ivermectine die nu wordt gemaakt, wordt gefinancierd door Big Pharma‼️ 4 miljard dollar die ze hebben gedoneerd om nieuwe ivermectine te maken! Zou je Big Pharma vertrouwen om hun pil te nemen??? Let op ‼️‼️

❓WILT U DE NIEUWE IVERMECTINE GEMAAKT DOOR BIG PHARMA ACCEPTEREN❓

Trap niet in deze val... 4 miljard wordt aan Big Pharma betaald om een ​​"NIEUWE IVERMECTINE" te maken. Zou je het risico nemen en weer een pil van Big Pharma accepteren. Stel jezelf de vraag: wil Big Pharma je nu gezond maken..??? Ze hebben Ivermectine sinds april 2020 verboden, en nu willen ze het ineens voor ons allemaal maken...? Dit is de blauwe pil... Wees voorzichtig met wat je slikt....

https://twitter.com/pierrekory/status/1406432880780316678?s=12

Veronica van den Berg's avatar

Helemaal mee eens, jammer dat ik jouw tekst en commentaar niet kan kopiëren om te bewaren en mijn kinderen laat zien straks vind ik het niet meer terug. Jammer, helaas... maar..... Helemaal 100 % mee eens. We worden als jarenlang bedonderd en belazerd dus een beetje logisch nadenken en je verstand naaa5cje gevoel gebruiken lijkt mij in 2026 toch zeker wel prioriteit....

The V's avatar

De vraag is echter hoe je aan komt? Weet jij hoe?

Bert van Baar's avatar

Nooit een Chemo!

Mijn zus kreeg rond haar 30e een chemo waarvan later "bleek" dat ze 'allergisch' was tegen één van de ingredienten van de kuur! Prof Pinedo zei ons dat in een nagesprek! Haar hele lijf was onder haar taillen één grote bloeduitstorting en hij beweerde met droge ogen dat ze wel ergere gevallen hadden meegemaakt! Ze heeft t ook niet overleeft!