Het is heel duidelijk dat de hele vaccinatiecampagne een andere doel had. Covid was de dekmantel, schade of geen schade. Je zult van het Europese Parlement , WHO, of andere instanties ook nooit te horen krijgen wat de echte bedoeling was. Dat je moet blijven doorvragen en zagen is goed, laat ze maar zweten.
Door deze campagne is wel hun vertrouwen geschonden. Dus vertrouw hen niet meer met wat ze je ook vertellen. Denk zelf na, voordat ze je wat opleggen. Het gezegde is: een ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen.
Pas alls deze hele generatie niet meer is, heb je kans dat er misschien iets van dit al boven water komt, mits er dan nog mensen zijn die er dan nog op gebrand zijn de waarheid boven tafel te krijgen.
Mijn vermoeden is dat mensen zo bang waren, dat ze het niet eens willen weten.
Als je tegenwoordig maar één negatief geluid laat horen, krijg je nog steeds het wappie verhaal te horen. Ze verdiepen zich niet in het bewijs materiaal en maken ongerijmde beschuldigingen.
Zouden ze nu soms bang zijn?
Goed van mevrouw Anderson dat ze blijft onderzoeken en blijft opkomen voor de vaccinatie gedupeerden. Petje af hoir.
Als ik er zo nu en dan over begin krijg ik steevast de opmerking dat het al zo lang geleden is en corona is niet meer. De gevolgen zien ze niet. De langzaam maar gestage vrijheidsbeperking valt hen blijkbaar ook niet op. Dat doen ze subtiel met medewerking van de msm die er niet over bericht. De slapende schapen slapen verder. Wanneer zouden ze uit hun coma ontwaken. Ik denk nooit want ze koppelen al die tegenslagen en vrijheidsbeperkingen niet aan die vuile agenda. Nexit? O nee dat kan toch niet, dan krijg je chaos volgens de snurkers.
Volgens mijn informatie, maar ik kan verkeerd zijn volgende opmerkingen.
1) De procedure voor een IND ( Investigational New Drug) is wel aangevraagd maar nooit uitgevoerd. Dit wil dus zeggen dat er nooit een "gewone goedkeuring" kan komen. De test procedure is verlopen onder EUA (emergency use authorization) dit valt onder de PrepAct (US) een wet die is ontstaan nar de IHR-2005, m.a.w. in de EU moet dit ook zo zijn.
Onder de PrepAct kan er niemand vervolgd worden.
2) De EMA goedkeuring valt ook onder de EUA en is dus eigenlijk geen goedkeuring.
3) Biden heeft nog op het laatste de EUA verlengd tot 2029. Het gekke is dat Kennedy deze EUA niet heeft ingetrokken. Als er geen EUA meer is (emergency) vervalt de goedkeuring.
4) Als je het rapport leest van Christine Cotton besef je dat er nooit enige effectiviteit was.
5) De EMA heeft dus een tijdelijke vrijgave gegeven binnen de 24 uren, ofwel hadden ze het dossier niet of minstens konden ze onmogelijk een analyse gedaan hebben van de documenten +350.000 pagina´s. En als je het dossier deftig bekijkt zie je dat er meer doden waren in de geprikte arm, zeg maar de dood van plots geregistreerd over verschillende aandoening die alle onder 1 noemer vallen hart en vaat. Er zijn ook overlijdenscertificaten 38 dagen te laat ingediend en zodanig niet in de cijfers.
Jullie denken toch niet dat Rob Jetten an publiek bekend gaat maken dat hij op deze manier D66 geforceerd inkrimpt
Nee degelijke criminelen moet over gezwegen worden
Toch Pfizer? Toch Rob Jetten?
Het is heel duidelijk dat de hele vaccinatiecampagne een andere doel had. Covid was de dekmantel, schade of geen schade. Je zult van het Europese Parlement , WHO, of andere instanties ook nooit te horen krijgen wat de echte bedoeling was. Dat je moet blijven doorvragen en zagen is goed, laat ze maar zweten.
Door deze campagne is wel hun vertrouwen geschonden. Dus vertrouw hen niet meer met wat ze je ook vertellen. Denk zelf na, voordat ze je wat opleggen. Het gezegde is: een ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen.
We leven in een fascitoïde EU! Zowel veel Amerikaanse als Russische en Chinese commentatoren EN politici hebben t daar over!
Pas alls deze hele generatie niet meer is, heb je kans dat er misschien iets van dit al boven water komt, mits er dan nog mensen zijn die er dan nog op gebrand zijn de waarheid boven tafel te krijgen.
Mijn vermoeden is dat mensen zo bang waren, dat ze het niet eens willen weten.
Als je tegenwoordig maar één negatief geluid laat horen, krijg je nog steeds het wappie verhaal te horen. Ze verdiepen zich niet in het bewijs materiaal en maken ongerijmde beschuldigingen.
Zouden ze nu soms bang zijn?
Goed van mevrouw Anderson dat ze blijft onderzoeken en blijft opkomen voor de vaccinatie gedupeerden. Petje af hoir.
Als ik er zo nu en dan over begin krijg ik steevast de opmerking dat het al zo lang geleden is en corona is niet meer. De gevolgen zien ze niet. De langzaam maar gestage vrijheidsbeperking valt hen blijkbaar ook niet op. Dat doen ze subtiel met medewerking van de msm die er niet over bericht. De slapende schapen slapen verder. Wanneer zouden ze uit hun coma ontwaken. Ik denk nooit want ze koppelen al die tegenslagen en vrijheidsbeperkingen niet aan die vuile agenda. Nexit? O nee dat kan toch niet, dan krijg je chaos volgens de snurkers.
Volgens mijn informatie, maar ik kan verkeerd zijn volgende opmerkingen.
1) De procedure voor een IND ( Investigational New Drug) is wel aangevraagd maar nooit uitgevoerd. Dit wil dus zeggen dat er nooit een "gewone goedkeuring" kan komen. De test procedure is verlopen onder EUA (emergency use authorization) dit valt onder de PrepAct (US) een wet die is ontstaan nar de IHR-2005, m.a.w. in de EU moet dit ook zo zijn.
Onder de PrepAct kan er niemand vervolgd worden.
2) De EMA goedkeuring valt ook onder de EUA en is dus eigenlijk geen goedkeuring.
3) Biden heeft nog op het laatste de EUA verlengd tot 2029. Het gekke is dat Kennedy deze EUA niet heeft ingetrokken. Als er geen EUA meer is (emergency) vervalt de goedkeuring.
4) Als je het rapport leest van Christine Cotton besef je dat er nooit enige effectiviteit was.
5) De EMA heeft dus een tijdelijke vrijgave gegeven binnen de 24 uren, ofwel hadden ze het dossier niet of minstens konden ze onmogelijk een analyse gedaan hebben van de documenten +350.000 pagina´s. En als je het dossier deftig bekijkt zie je dat er meer doden waren in de geprikte arm, zeg maar de dood van plots geregistreerd over verschillende aandoening die alle onder 1 noemer vallen hart en vaat. Er zijn ook overlijdenscertificaten 38 dagen te laat ingediend en zodanig niet in de cijfers.
Bloody good comment on a bloody horrible story. They EU equals an ostrich farm. Hurray for Mrs. Anderson !
Robin, mijn betaling is geblokkeerd en ik kan dus géén betaling voor het abbonnement doen. Heb geprobeerd maar kan niets invullen. Hulp gevraagd 🙏🙏🙏
Vervelend, Inge. Ik heb je een bericht op Substack gestuurd!
Welke bank blokkeert dit?
Ing. Heb ze vandaag aan de “lijn” gehad en hoop dat het opgelost is.