'De onverklaarde oversterfte tot nu toe is zeven maal zo groot en neemt nog steeds toe'
"En het meest verontrustende is nog wel dat het zit in de leeftijden onder de 60 jaar."
Jaap van Dissel beweerde dat de IFR (infection fatality rate) van corona 5 procent was. De WHO zei ruim 3 procent. Epidemioloog John Ioannidis kwam uit op 0,15 procent. Statisticus Herman Steigstra laat op zijn website zien dat het hooguit 0,044 procent is en waarschijnlijk een stuk lager.
En dat terwijl de ‘onverklaarde oversterfte’ tot nu toe 0,29 procent is. Die is daarmee zeven maal zo groot en neemt nog steeds toe.
En het meest verontrustende is nog wel dat het zit in de leeftijden onder de 60 jaar, benadrukt Steigstra. Boven de 85 jaar is er geen oversterfte meer. “Wie gaat het de kinderen vertellen?”
Hoofdoorzaak
De totale oversterfte tot op heden is 61.396. Daarvan is 9813 verklaard. De kans om onverklaard te overlijden is dus (61.396 – 9813)/18 miljoen = 0,29 procent.
De kans ‘onverklaard’ te overlijden is bijna 7 maal zo groot als de kans om aan COVID-19 te overlijden, aldus Steigstra.
De blauwe lijn in de grafiek geeft voor elke leeftijd de procentuele oversterfte weer. De blauwe band is de onzekerheid. De rode lijn is de oversterfte in 2024. Boven de 85 jaar is de oversterfte volledig verdwenen en onder de 60 jaar is de onverklaarde oversterfte de hoofdoorzaak.
Geeft te denken
Het feit dat de overheid nog steeds geen medewerking wil verlenen aan onderzoek naar de oorzaak van deze onverklaarde sterfte geeft te denken, besluit Steigstra.
Onderzoeksjournalist Daan de Wit las de analyse van Steigstra met verbazing. “Welk element van het coronanarratief staat nog overeind?” vraagt hij.




Nu de “ acute fase “ van corona achter ons ligt blijven we steeds geconfronteerd blijven met het gevaarlijke en grimmige karakter van deze “ hele Covid operatie” Als dit een traditionele pandemie is geweest; dan is het heel vreemd dat er in Nederland! Al in 2019 werd gewerkt aan ( de) ( een) Corona spoedwet! Dus de toenmalige Nederlandse “ leiders” (Rutte) moeten op de hoogte zijn geweest dat het nodig was dat er spoedwetgeving voor een besmettelijke ziekte gemaakt moest worden! Dat is wel een beetje merkwaardig zeker als je dan bedenkt dat ze in Wuhan tegelijkertijd op aanmoediging van de Fauci met gain of fuction experimenteerden met een corona virus. Wat dan ook nog geheel per ongeluk ontsnapt uit het laboratorium. Ik heb delen uit het boek gelezen “ the Real Anthony Fauci” van Robert F Kennedy Jr gelezen! Het verhaal wordt nog merkwaardiger en zelfs kwaadaardiger als je bedenkt dat diverse farmaceutische fabrikanten klaar staan om een “ geheel NIEUWE VORM VAN VACCINS “ te ontwerpen om deze nieuwe ziekte te lijf te gaan.
Merkwaardig want onder normale omstandigheden vaccineert men altijd PREVENTIEF en niet tijdens een pandemie. Maar OK nu van deze regel afgeweken werd was het ook een mogelijkheid om met een mRNA therapie; wat men vaccin noemde te experimenteren. Men bedacht dat met “ nucleinezuur” waarin Spike eiwitten wat de drager is van onze erfelijke eigenschappen In de celkern gebracht moest worden samen met een lipide vetbolletje anders passeerde het de celwand niet: Dit lipide zuur stond op de lijst van verboden giftige stoffen , maar werd daar ten behoeve van deze nieuwe techniek snel vanaf gehaald, merkwaardig, alsof het dan opeens niet meer giftig zou zijn. )
Deze spike eiwitten zouden dan kort durend ( na +_5 dagen weer afgebroken worden) maar al de tijd binnen in de lichaamscel antistoffen produceren waardoor de gevaccineerde zelf antistoffen aanmaakt! In de celkern!
Maar de vloeistoffen waren onvoldoende, getest en wat de vetbolletje betreft ze bleken later veel langer in de celkern aanwezig te zijn. controle was er nauwelijks, de badge die voor de testen gebruikt zijn varieerden met de ingespoten vloeistoffen kortom er is momenteel voldoende bewijs ( zeker in Amerika) om te kunnen stellen dat er op vele plaatsen in dit proces ernstige fouten zijn gemaakt en dat er geknoeid is Met gegevens. Met als gevolg dat er badges op de markt gekomen zijn die nu al de tijd flinke problemen geven met onverklaarbare ziektes , overlijden , hartstilstand de meest vreemde kankersoorten, neurologische uitvals verschijnselen.
Het is laakbaar dat wij als publiek niet zijn ingelicht over deze “ nieuwe manier van vaccineren” en dat dit een injectie is met nucleïne zuur, wat de drager is van je menselijke eigenschappen. Nog nooit eerder op mensen werd toegepast ! Dat het onderzoek naar nucleïne zuur nog in de kinderschoenen staat en dat het zeker in dit stadium dat er een “ Algemeen vaccin van wordt gemaakt” dodelijk kan zijn!
Gezien het hel tijdspad, vanaf het begin van het schrijven van de wet, tot op heden met de vele “ onduidelijke, vaak dodelijke ziekten” moet dit BIJ VELE MENSEN BEKEND ZIJN GEWEEST. !!
Waarom wordt er op de “ gewone zorgelijke vragen van vele mensen “ geen of ontwijkend antwoord gegeven?
Correct!