Discussion about this post

User's avatar
Sjeu's avatar

Sterkte en wijsheid voor dit dappere gezin! Zij verdienen alle steun want deze situatie kan de norm gaan bepalen dus het is in ieders belang om dit brute handelen af te wijzen en onteigening te voorkomen.

Met de SDG's is het stadsbestuur nu uitvoerder in plaats van vertegenwoordiger van inwoners. Gevolg: Lokale behoeften en wensen sneuvelen onder externe druk. Besluiten voelen opgelegd, niet breed gedragen. Meer achtergrond; https://www.youtube.com/@Nederlandwatisergaande/playlists

-- Er is sprake van een verkapte vorm van onteigening en rechteloos maken van burgers, door via wetgeving, kunstmatig, mens en natuur, en mensen onderling, tegen elkaar op te zetten; https://youtu.be/XTFAQ5-Byh0 (23:02 min.) en https://deanderekrant.nl/burgemeester-mag-straks-uw-huis-vorderen-2022-06-21/ Er zijn daarnaast in toenemende mate, risico's en bijwerkingen vast te stellen nav. de 'kluts en husseldans' van de trias politica. De instituties erkennen dit zelf ook. Maar wie doet er iets aan om dat te stoppen? Wie pakt dit op?

Ik hoorde over SLAPP = Strategic Lawsuit Against Public Participation

Er zijn genoeg voorbeelden https://anti-slapp.org/what-is-a-slapp

Informatieve podcast met Ahmed Malik (medische klokkenluider) en Laurence Cumbie

met de geschiedenis van Communitarianism en hoe communitarian law en reflexive law

welke een enorme bedreiging zijn voor een gezonde leefomgeving en vrijheid van meningsuiting. Zij maken daarnaast analyse van socialisme en kapitalisme en bespreken de daarin toegepaste strategiën voor onteigening van privebezit.

https://docmalik.substack.com/p/320-laurence-cumbie-the-big-bad-c?publication_id=1696390

Luuk Mur's avatar

Natuurbeleid zonder rechtvaardigheid is machtsmisbruik.

4 more comments...

No posts

Ready for more?