Discussion about this post

User's avatar
Bert van Baar's avatar

Gratis “zonnebrand-olie” bij elk strand of andere natuur! Gratis: van deze overheid”! Nogmaals: Wanneer iets gratis wordt verdeeld of ‘aangeboden’? DAN BEN JIJZELF HET PRODUKT!

Sophie van Baarsen's avatar

Geweldig. dr. Paul Marik neemt me de woorden uit de mond. Vreselijk dat mensen bang gemaakt worden voor de zon. Een opmerking: gebruik je zaadoliën? Dan is je huid overgevoelig voor zonnestralen. Je moet zeker een jaar vrij zijn van het gebruik van zaadoliën, voordat dat uit je huid verdwenen is.

Zonnebrandcrème levert meer schade op voor de huid dan dat het goed is, door al de chemische bijvoegingen die er in zitten. Je huid is droog: smeer het dan in met extra vierge kokosolie. Of maak je eigen lichaamscrème.

De zon is je grootste vriend, zit je langer dan een half uur in de zon, dan kan het je grootste vijand worden. Alles met mate ook de zon.

10 more comments...

No posts

Ready for more?